/Najczęściej Zadawane Pytania
Najczęściej Zadawane Pytania 2018-02-28T21:56:41+00:00
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.
Możesz dokonywać zakupów bez rejestracji, ale przy kolejnych zamówieniach będziesz musiał ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy.
Zamówienie złożone do godziny 12.00 powinieneś otrzymać w kolejnym dniu roboczym.
Zamówienie złożone po 12.00 powinieneś otrzymać w ciągu dwóch dni roboczych.
Po wysłaniu paczki wyślemy na twój adres mailowy link do śledzenia paczki.
W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.
Tak, jest to możliwe. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Administratorem danych osobowych jest ATE Trade Sp. z o.o., 95-041 Gałków Mały, ul. Kopernika 2B. Serwis wykorzystuje pliki cookies na zasadach określonych w Regulaminie Sklepu Internetowego Movino.pl. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na użycie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji na temat cookies, praw które Ci przysługują związku z ich gromadzeniem oraz sposobu w jaki z nich korzystamy znajdziesz w dziale Polityka prywatności Swoją zgodę możesz w każdej chwili wycofać, wysyłając e-mail pod: kontakt@movino.pl lub usuwając cookies ze swojej przeglądarki. Zgadzam się

There are no products